Asioi verkkopalvelussa
Palvelut
Hyvinvointialueen palvelut siirtyvät 1.1.2023
Huom! Terveys- ja hyvinvointialueen palautteet ja asiakasmaksuihin liittyvät yhteydenotot siirtyvät vuoden vaihteessa 1.1.2023 Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen asiointiin.
Siirtyvät palvelut ovat:
- Terveyspalveluiden asiakasmaksut
- Suun terveydenhuollon asiakasmaksut
- Kotona annettavien palveluiden asiakasmaksut
- Asumispalveluiden asiakasmaksut
- Sosiaali- ja terveyspalveluiden palautteet
Pääset hyvinvointialueen asiointipalveluun linkistä https://asiointi.vakehyva.fi/ .
Asiakaspalautetta voit antaa Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen verkkosivuilla .
Ota yhteyttä kaupunkiin
Ole yhteydessä kaupunkiin suojatun viestinvälityksen avulla.
Asioinnin neuvonta
Vantaa-info
Neuvonta Oma Vantaa -palvelun käyttämiseen liittyvissä asioissa.
ma–ti 8–15.30, ke 8-14, to-pe 8-15:30
puh. 09 83911
omavantaatuki@vantaa.fi
Voit pyytää etädigitukea Oma Vantaan palveluiden käyttämiseen tällä lomakkeella .
Käyttöohjeet
Muu sähköinen asiointi
Löydät Vantaan kaupungin muut verkkoasioinnit Vantaa.fi-sivuilta
Vikailmoitukset
Oma Vantaa -palveluun liittyvistä teknisistä vioista voit täyttää vikailmoituksen .